Google+ Cafeluţă dis-de-dimineaţă: Perle de la ultimul examen de bac(alaureat)

joi, 4 iulie 2013

Perle de la ultimul examen de bac(alaureat)

  • “Eu din ce a zis Lucian Blaga n-am înţeles nimic. O să mai scriu o bucată de comentariu din Moromeţii în loc”.
  • “Baiazid i-a zis cel bătrân lui Mircea să facă mişto de el”.
  • “Cătălina nu avea probleme financiare pentru că tatăl ei era împărat”.
  • “Poetul avea o fixaţia pe poza lui Ann pentru că atuncea, în vechime nu era Facebook ca să vadă toate panaramele dezbrăcate pe toţi pereţi. Şi ea perversa o lăsat poza ei în vitrină la foto pe unde ştia că trece poetul”.
  • “Jurnalul e mai puţin bun când la 16 ani mama găseşte scrise lucruri personale, că am luat bătaie s-au de ce fete îmi place”.
  • “Cătălin Botezatu este un model în viaţă pentru orice fiinţă pentru că el ia fete din viaţa reală şi le duce şi le îmbracă la Bucureşti şi pe unele chiar mai adânc în Europa”.
  • “Pe lângă modelul meu în viaţă eu am şi modele în viaţă, care sunt animatoare, cu care mă înţeleg bine, cu unele merg chiar la ştrand, când nu sunt obosite noaptea după dans. Au o viaţă bună, deci aşa vreau să ajung şi eu”.
  • “Perspectiva este anostă, deprimantă, nu se vorbeşte de mallul din zona Băneasa, numai de străzi murdare, oameni săraci, hamali”.


     Subiectul care a stârnit cele mai multe zâmbete a fost eseul în care elevii au avut de argumentat importanţa alegerii unui model în viaţă.

  • "Multa lume critică pe Zăvoranca, Daniela Crudu, dar ele sunt cap de afiş în show-biz, prin toate revistele, le urmăresc fotografii în cluburi, pe stradă, apar seara la televizor. Pentru mine ele au reuşit în viaţă. Numele lor apare pe internet de mii de ori. Altfel, nu te ştie nimeni, în afară de cartierul tău. E bine să ai un model de urmat, te inspiră în ce faci".
  • "Un model te reprezintă. Gigi Becali vorbeşte pe înţelesul meu, pricep. Patapievici are fraze încâlcite, musai am nevoie de dicţionar ca să pricep ce vrea să spună".
  • "O duci bine în viaţă dacă eşti şmecher, cu maşina tunată, gagica cool, ţi se apleacă lumea la picioare. Sau poţi fi afacerist ca Gigi Becali, să fi toată ziua pe la televizor, să arunci cu bani la săraci. Asta văd eu model, ca băiat de băiat ce sunt. Nu mi-am schimbat părerea nici după ce l-au arestat pe Becali, după trei ani scapă. Rămâne în istorie".
  • "Cătălin Botezatu este un model în viaţă pentru orice fiinţă pentru că el ia fete din viaţa reală şi le duce şi le îmbracă la Bucureşti şi pe unele chiar mai adânc, în Europa".
  • "Pe lângă modelul meu în viaţă eu am şi modele în viaţă, care sunt animatoare, cu care mă înţeleg bine, cu unele merg chiar la ştrand, când nu sunt obosite noaptea după dans. Au o viaţă bună, deci aşa vreau să ajung şi eu".
     Bineînţeles, după aceste mostre de prostie comică am tinde să credem că avem o generaţie varză de absolvenţi. Nu este chiar aşa. Selecţiile prezentate mai sus reprezintă doar un procent infim şi nu este caracteristică în general a acestei serii de bacalaureaţi. Orice pădure are şi uscăturile ei, societatea pe-ale sale, iar această generaţie nu poate face excepţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu